" />
Strona główna » Reklamacje
Kontakt
Realizacja zamówień
UWAGA!
Zamówienia złożone
i opłacone do godziny

12.00
będą realizowane tego
samego dnia.

 

Reklamacje

Reklamacja



Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.

1. Ben oświadcza, że jest Generalnym Przedstawicielem Develop w Polsce.

2. Gwarancja obejmuje wady fabryczne ujawniające się w czasie okresu gwarancyjnego.

3. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem ewidentnych wad fabrycznych).

4. Gwarancja obejmuje wyłącznie urządzenia i drukarki zainstalowane i serwisowane przez Autoryzowany Serwis Develop.

5. W przypadku sporu decyzję o uznaniu gwarancji podejmie Przedstawiciel Develop Europa - bezpośredni dostawca produktów Develop dla firmy Ben.

 

 

Postanowienia
 

1. Sprzedający na zasadach obowiązujących na podstawie ogólnych przepisów prawa dostarcza rzeczy wolne od wad, z zastrzeżeniem, iż na mocy art. 558 § 1 kodeksu cywilnego rękojmię wyłącza względem Przedsiębiorców.

2. Kartę gwarancyjna na urządzenia znajdziecie Państwo TUTAJ


3. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wady lub uszkodzenia towaru, o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Kupujący winien niezwłocznie skontaktować się z Autoryzowanym Serwisem, który instalowała urządzenie/drukarkę oraz zgłosić reklamację poprzez stronę internetową sklepu www.ben.sklep.pl w zakładce Panel Klienta / Reklamacje / Napisz zgłoszenie.
Podstawę do zgłoszenia reklamacji w sklepie musi wydać Autoryzowany Serwis.


4. Kupujący odsyła reklamowany produkt na własny koszt oraz dołącza wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji. W/w formularz jest dostępny w zakładce "do pobrania" lub można go pobrać klikając TUTAJ.


5. Sprzedający ustosunkuje się do złożonej przez Klienta reklamacji towaru najpóźniej w terminie 14 dni od daty dostarczenia produktu do Sprzedającego. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych.


6. W przypadku uznania reklamacji Sprzedający dokonuje naprawy bądź wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty za uszkodzony produkt. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Sprzedającego


7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do naliczenia kosztów dodatkowych w przypadku reklamacji niezasadnej złożonej przez Klienta, np. koszty ekspertyzy serwisu autoryzowanego producenta, koszty transportu, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.


8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia reklamacji w przypadku, gdy Klient użytkował towar niezgodnie z instrukcją obsługi, lub gdy wymiany materiałów eksploatacyjnych dokonywane były nie przez autoryzowany serwis Develop.

 


Przejdź do strony głównej
  • Serwis
  • Dzierżawa
  • Leasing
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu