" />
Strona główna » Zwroty
Kontakt
Realizacja zamówień
UWAGA!
Zamówienia złożone
i opłacone do godziny

12.00
będą realizowane tego
samego dnia.

 

Zwroty

Zwroty


Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient, który zawarł umowę poza lokalem Sprzedającego, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru do Klienta. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.

 


Wskazane prawo nie dotyczy Przedsiębiorcy


1. W przypadku chęci zwrotu towaru, Kupujący zobowiązany jest dostarczyć towar w stanie niezmienionym, określonym zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta. Opakowanie powinno być nieotwarte, plomby nienaruszone.


2. Zgodnie z Ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają:

  • usługi posprzedażowe oraz dostarczone w ich ramach towary, gdy usługa jest w pełni za wyraźną zgodą Klienta zrealizowana, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy,
  • towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • usługi dodatkowe, w ramach których Sprzedający przyjechał do Klienta w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji,
  • towary, które zostały zamówione indywidualnie dla Klienta,
  • usługi i towary multimedialne.


3.  W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres: zwroty@ben.com.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres: ul.Runowa 21, 43-100 Tychy, Dział Sprzedaży Internetowej oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W/w oświadczenie jest dostępne w zakładce "do pobrania" lub można je pobrać klikając TUTAJ.


4. Niezwłocznie po otrzymaniu towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, Sprzedający dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymagania wymienione w punktach powyższych niniejszego Regulaminu, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Kupującego za pomocą poczty elektronicznej. Podpisaną kopię faktury Kupujący zobligowany jest do odesłania do Sprzedającego za pomocą poczty elektronicznej bądź tradycyjnej. Po jej otrzymaniu Sprzedający niezwłocznie dokona zwrotu pieniędzy za zwrócony towar na numer rachunku bankowego wskazany przez Kupującego lub w inny uzgodniony z nim sposób. Jeżeli towar nie spełnia wymagań wymienionych w punktach powyższych niniejszego Regulaminu, Sprzedający ma prawo do odmowy odstąpienia od umowy i odesłania towaru do Kupującego na jego koszt.


5. W przypadku odstąpienia od umowy dokonanego na podstawie pkt 1 Sprzedający zwróci otrzymane z tytułu zawartej umowy środki pieniężne pomniejszone o koszty spowodowane nieodebraniem przesyłki przez kupującego.


6. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

7. Towar, który jest na specjalne zamówienie nie podlega zwrotowi.


 


Przejdź do strony głównej
  • Serwis
  • Dzierżawa
  • Leasing
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu